Singgah Sini Juga

Thursday, February 23, 2012

Lelaki, Perempuan dan Seks

Assalamualaikum..

aku x tau nak mulakan dari mana ni, okeh-okeh, kita mulakan dengan ayat yang aku dengar daripada ustaz aku sendiri, ustaz ni, bukan calang-calang orang, ayat dia ni kalau kita baca bunyi macam ni..


LELAKI MEMBERI CINTA UNTUK SEKS DAN PEREMPUAN MEMBERI SEKS UNTUK CINTA

x caya ke, tapi aku berani sumpah tu la ayat yang ustaz aku cakap kat aku. tapi memang semua dah tau kan, bukan semua di kalangan kita macam tu kan, mungkin sesetengah je kot, tapi sebab sesetengah ni la yang telah mempengaruhi remaja untuk bertindak seperti mereka, ye dakk?

xnak ulas panjang-panjang, cuma aku nak huraikan sedikit ayat kat atas tu dengan pendapat aku ni, dan aku rasa ayat tu memang betul.

kalau tengok trend sekarang ni la kan, yang kapel makin banyak, (kesian aku sebab xde awek,, (T T).. dan daripada sinilah muncullah si buaya-buaya yang menggunakan cinta sebagai umpan untuk mendapatkan habuan seks.

bermula daripada ayat-ayat manis, pegang-pegang tangan, peluk-peluk dan terus dibawa ke katil, dan si perempuan terus je terlayu, terkulai, dengan segala pujuk rayu sehinggakan sanggup menyerahkan segalanya atas nama cinta.. memang itu yang terjadi sekarang ni kan? ye dakk?

bila je perut dan memboyot, cinta ke mana, ayat-ayat manis ke mana, yang tinggal hanya air mata penyesalan, satu penyesalan yang sudah tidak berguna, hanya mampu bertaubat dan berserah diri pada Allah dan si lelaki terus je mencari mangsa terbaru..

aku bukan ustaz yang alim jauh lagi untuk menjadi ulama, cuma yang aku tahu islam telah mengangkat martabat kaun hawa ni daripada bawah kepada tempat yang tinggi, jadi aku harap perempuan lepas ni mampu menolak untuk mengorbankan segalanya demi suatu perasaan yang bernama cinta dan menjatuhkan martabat kaum hawa 

dan kepada lelaki, ape kelas weyh seks yang x halal, nak buat pun mesti ada perasaan takut kan sebab kalau kantoi, mati dan satu lagi nasihat, kalau dah terasa air tu dah naik atas kepala, pergi la sunting awek tu untuk jadi bini yang sah, pastu xde sape dah nak halang.. ye dakk?


2 comments:

starzieti said...

lelaki memberi duit unt cinta, perempuan menerima cinta unt duit. hehe. :D

Pencacai Cerita said...

aipp..tp betul gak ayat tu..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...